søndag, juli 05, 2009

Kino og sånn :)

I dag tidlig (i min verden) ca rundt to- halv tre tiden, jogget jeg en tur med Minnie og Dennis. 

Søte er de :) 

Så dro jeg og lillebror på Kino på Istid 3. Den var minst like bra som de andre synes jeg. Istid er bare genialt, og jeg har ikke blitt lei. Ler som bare det når Sid åpner munnen, eller Scrat mister nøtta. De er bare utrolig bra. Lenge leve Istid :))
Den nye figuren, Buck :) Drit bra :)

Love is in the aiir, hah :p Komplisert forhold. 

Og mange nye kongesitater fra Sid- my man ^^ 

Ja, den må nesten bare sees, ikke noe å nøle med egentlig, dra deg på Kino asap;)

Etter Kino dro jeg og Simen til Sindre på jobben hans. Vi fikk barne drinker og mat av han, så vi var happyfaces :) 

Kjekkazz :)) Neida... Joda ^^  
- sorry hvis du blir flau vennen:)

Du er søt, og jeg er født paparazzi, det må bli slik. 


Mhm :) Og, og, og... Det var en syk solnedgang i går, som jeg tar med nå: 

Nice, huh? 

Men i dag har det vært dårlig vær og jeg ser ut som en turist i egen by. Her i badedammen: 


Også så sint :p 
Jaja, det var dagen i dag :)  Danmark i morgen tidlig :D

2 kommentarer:

Anonym sa...

hei! kanskje litt frekt å spørre om, men jeg lurer på å søke jobb i norstat, så jeg lurte på hva du gjør der og hva du tjener? hvordan kan du lese blader på jobben liksom, hvis du ringer rundt og intervjuer folk? :p

Julie Victoria sa...

Hei:) ikke frekt å spørre om det. Men du la ikke igjen navnet ditt, så håper du sjekker her da:p Norstat er fint hvis du har lyst til å jobbe litt, men trenger fleksible arbeidstider. Man bestemmer selv når man jobber, men jeg synes det er fint å jobbe alt jeg kan, for å få mest mulig penger fort. Norstat er ikke en krevende jobb i forhold til andre steder, og lønnen er god så lenge du ikke tar lange pauser osv. Helt greie regler. Gjennomsnittlig skal det være enkelt å ligge på 120.- timen. Og det er vanlig lønn. Grunnen til at jeg har tid til å lese er at det tar tid mellom hver gang noen tar telefonen, og man kommer ofte til mobilsvar. Lett jobb, ulempen er at man kan bli lei av samme rutiner hele tiden. Men innen da har du uansett tjent opp godt med penger, så da er det jo greit;)