søndag, juli 12, 2009

LILLEHAMMER

Jeg er altså tilbake i Lillehammer nå, men drar til Kragerø i morgen. 

I går skulle jeg bare en liten tur på Nikkers med Kathinka, men det endte med vorspill i Øyer og byen og Marcello etterpå. Typisk. 

Jeg ble ikke rent lite brisen heller. Kvelden i går så omtrent slik ut: 
For noen så den mere slik ut: 

(sorry:p haha.) Heldigvis var jeg ikke helt der, selvom jeg krabbet rundt og lo meg ihjel av alt og alle. Men det var gøy :)) En stund siden jeg har vært ute sånn.

Jeg var kledd for Nikkers, med tøysko, thights og singlet. Men, pytt pytt, alt funker :)

Topp fra Gina Tricot. Kjøpte i København. I tillegg til dette: 

Og noen solbriller. Kjedet er Sindre sitt :) Sant det er kult? Jeg synes gutter med tøffe smykker er nice. 

Speaking of nice, se hvem som er søt når han sover ^^
Det må være irriterende å ha en kjæreste som blogger. Men jeg har ikke tenkt å slutte å blogge med det første, så litt publisitet må han tåle :) 

Nå skal jeg pakke og rydde! Blogges l8r ;)

3 kommentarer:

Anonym sa...

Det er bare slemt å ta bilde når jeg sover frøken nipple !

Julie Victoria Ulven sa...

:D shut up biaaatch

Greta Marie sa...

hahaha.... var han dårlig han som ligger på bakken der eller? XD