torsdag, juli 23, 2009

SERIØST, JEG VIL HA FLAT MAGE

Ok, nå er jeg egentlig drit lei av å gå rundt å føle meg feit og høre meg selv klage. Jeg har sagt det hundre ganger før, at jeg SKAL ned i vekt. Det går aldri. Det går 1 kg, og etter ett par uker er jeg oppe i samme vekt som jeg startet. Jeg er elendig til å slanke meg. Elendig. 

Jeg gir alltid opp, jeg har null motivasjon, slanking får meg til å klage å gå rundt å være sur. Jeg føler meg som en flodhest, og snart er jeg det også. Herregud. Kan ikke noen bare sende over en personlig trener, alle tv-shop slanke produkter som finnes, og kjøleskap med hengelås. Ja-takk. 

Jeg hater de jentene som alltid har flat mage, og som aldri gjør noe for det. Nei, jeg hater de ikke. Jeg misunner de vilt :( 

Drømmemagen ser omtrent slik ut: 

Ja-Det der er milevis fra min mage for å si det pent. Det kommer aldri til å kunne bli sånn heller, hoftebena mine er enorme. Meen, nå merker jeg at jeg begynner å klage igjen- i bloggen- det er tragisk. Så, jeg skal la være, og holde klagingen for meg selv heretter. 
Tross alt, jeg er ikke den eneste jenta i verden som ønsker seg tynnere. 

Jupp, men jeg jogger jevnlig, så det er bra. 
I dag har jeg vært i byen og kost med Baileys og andre uinterresante ting dere ikke vil høre om ;p God natt :) Se så skjønn ^^

Ingen kommentarer: