søndag, juli 26, 2009

SISTE NATT PÅ JOBB, NESTEN.

Det er faktisk trist. Jeg liker å jobbe på Brenneriet. Jeg liker de jeg jobber med, alle er greie og det er mange jeg kommer til å savne. Jeg kommer nok tilbake dit å jobber i jula. 
Det er alltid noe nytt som skjer, og det har aldri falt meg inn å skal slutte der. Masse folk jeg har blitt kjent med av å jobbe der og, jeg hadde aldri blitt kjent med så mange over 20 år om jeg ikke hadde sett de omtrent hver helg. Jeg er bare 18, og folk på 20+ omgås ikke folk på 18 til vanlig så ofte, mener jeg da. Ikke at jeg helt skjønner hvorfor. De som er på Brenneriet er ikke akkurat mere voksene i oppførselen enn det jeg er :p 

Det er sykt at det har gått 2 og ett halvt år allerede. Når jeg startet der var jeg 15, snart 16. Nå er jeg 18 og ett halvt. Jeg vokste litt opp på Brenneriet. Ikke noen dårlig erfaring det. Sånn er verden. Sånn er folk. Sånn gjør du, sånn oppfører du deg. Og, kunden har aldri alltid rett. Det er bare tull. 

Kan ta med noen bilder fra jobb saker da:) 

Meg i jobb t-skjorte, med påskrift bak "gi tips så får du ekstra service" Skulle likt å vite hva det vil si..
Svart skjorte, som er den jeg bruker mest. Gammelt bilde men. 
Også har vi hatt litt forskjellig av t-skjorter. Jeg har hatt rød, grønn, svart som jeg kan huske. 

Fant ett bilde som egentlig er ganske morsomt. Det er fra nyttårsaften. Jeg jobbet da, og etterpå dro vi til Pål Espen. Jeg drakk litt vel mye og sovna, så da ble dette resultatet: 
Etter det har Jade bare kalt meg dust hver gang hun ser meg :p Jeg kommer til å savne Jade :) 

Også ett bilde av Thea i garderoben :) 

Fra bussturen opp til Gaiastova, bransjetreff :) 
Dørvakt luuve

Gutta :) 

Også.. Sjefene mine da. 

To morsome karer, Pål Espen og Kjetil :) 

Også var det en kveld Vu, Kerim, Harald hadde vært ute, så kom de å hjalp oss i oppvasken, så vi var 7 stk som rydda og vaska hele kjøkkenet. Fikk ikke med alle, her er bare Aleksander, Olav og en fyr jeg ikke kjenner så godt. 

Også Vu da :) Det er alltid gøy når han er på jobb :) Han lager sjokolade kaffe til meg ^^


Jeg har egentlig masse masse mer bilder og ting jeg kan skrive om Brenneriet, men det får forbli bare minner :) 

Også hilser jeg til CATO og TORBJØRN som var ute i går, Hei  ^^ 


1 kommentar:

Unknown sa...

hehe.. skulle da bare mangle det :P men du har ikke nevnt meg, ser jeg! Dårlig greie :P