lørdag, juli 18, 2009

UDEFINERBART

De siste dagene har jeg bare slappet av med Sindre, og jobbet litt på Brenneriet. 
Skulle ønske jeg hadde jobbet mer. Jeg er nemlig kommet til ett punkt hvor jeg føler meg blakk. Jeg har egentlig penger, men ikke penger jeg kan bruke. Så nå er det full innsparing, ikke noe mer luksus. (litt kanskje) Men ikke mye. Jeg skal ta meg sammen, ellers får jeg nok veldig økonomiske problemer i Spania.. Og det er ikke bra! Forresten, det er 15 dager til jeg flytter til Spania. Det er bare syykt. Jeg gleder meg ^^

Ett antrekk jeg hadde i går eller noe: 
 Solbrillene havnet under en vannmelon og brakk :( rip :(

Også har little prince charming lånt en cab av sin onkel. Savner mamma sin:/ Det er herlig å kjøre uten tak om sommeren :) 

Og..jeg har funnet ut at jeg bor med ett barn, etter å ha funnet dette bildet på mobilen...
Det verste er kanskje at han bygde den og. Jaja, bedre at han er barnslig og morsom enn voksen og alvorlig hvertfall :p 


Blogges ;) 

Ingen kommentarer: