torsdag, september 10, 2009

I miss you, love..

I dag dro Sindre.. Jeg kunne antageligvis ikke følt meg mer ensom enn det jeg gjør akkurat nå. Helt alene, i Spania hvor jeg egentlig ikke kjenner noen særlig godt. Jeg har eksamen i morgen, så hele dag skal jeg pugge spansk, og sutre over at Sindre har dratt. I helgen skal jeg rydde og vaske leiligheten, søke på jobb, og prøve å bruke minst mulig penger...

Jeg savner folk hjemme.. Venner og familie og kolegaer og det som er.
Jeg har fått venner her og, en svensk jente som heter Emma og bor i Elviria som jeg tar bussen med hver dag og går i klasse med, og en norsk jente som heter Susanne, som jeg rir sammen med. Det er de jeg er mest med. De fleste andre er bare skole-venner, og de fleste er her bare ett par uker. Men heldigvis er både Emma og Susanne her til Desember sånn som jeg.

Nå er gartneren våres utenfor vinduet mitt og klipper plenen. Det er overskyet, men jeg tror jeg skal gå å bade etterpå.. Jeg har en dårlig dag. Det at Sindre dro er kjempe kjedelig. Håper jeg blir i bedre humør når mormor og morfar kommer på tirsdag.

Hasta luego, besos, julie victoria.

Ingen kommentarer: