mandag, september 28, 2009

Mandag, uke 7.

Ja, det er min 8 uke i Spania. Og mandag på ny med skole.. Hjemme er det vel høstferie tid?

Man skulle tro jeg hadde blitt mørkebrun etter 8 uker her, men nei, jeg har ett punkt, og det ser ikke ut til at jeg blir brunere enn det. Dessuten har jeg ikke prøvd :/
Jeg har heller ikke tjent masse penger, jobben er dårlig betalt og jeg jobber lite.. og min elskede Iphone blitt stjålet, og jeg får ikke igjen på forsikring :/ nitrist...

Men, jeg har lært mye spansk, jeg har fått jobb, jeg har blitt god igjen til å ri, og jeg har gått ned i vekt! juhu. Er ikke bare bare det heller. Også har jeg lest ut de to siste Harry Potter bøkene, og "En plass i solen" av Liza Marklund. Så det :)

Det er posetive å negative sider ved alt, og en klar posetiv og negativ side ved å være her.

Nå hiver jeg meg på spansk leksene, og ønsker de som leser dette en fin dag! :)

Ingen kommentarer: