mandag, oktober 19, 2009

beholde, eller sende bort?

Sånn har jeg drevet på i hele kveld. Det tok sin tid, men endelig er kofferten min klar for Norge. Jeg sender hjem alt jeg "ikke trenger" med mormor og morfar når de skal hjem nå. Det er ikke så lett å vite hva jeg trenger og ikke. Feks en av genserene til Sindre, er jo egentlig under "trenger ikke" Meen, så trenger jeg den likevel på en måte. Så det skal jeg tenke på til i morgen.
Men jeg har funnet ut at jeg har for mye vinterklær her jeg ikke får brukt, og også alt for mange høyhelte sko jeg ikke bruker :( Du kan tro det er trist å skulle sende dem hjem. Sees i Norge i desember små sko... Trist. Og tøft å velge.
De er jo så fine alle sammen... Men jeg går jo aldri i kjoler på skolen liksom, og når jeg først går i heler så har jeg ett par-tre stk som er klare favoritter.. Så jeg må sende hjem mesteparten da.. Men jeg synes alle er fine. Huff.
Jaja, bye bye shoes. Sees i Norge... Jeg føler alt som gjør meg lykkelig absolutt MÅ være i Norge, og det er utrolig synd, for jeg skulle helst hatt alt her. Men, jeg skal be Thea sende med noen filmer jeg har savnet. Dirty dancing og sånn :) Det gjør meg lykkelig-re ;)
Se på det. Utrolig trist å sende hjem alt dette.... :(

Ingen kommentarer: