søndag, oktober 18, 2009

God søndags morgen :)

Nå sitter jeg her med kaffen min, og mormor driver på kjøkkenet å lager frokost. Fuglene kvittrer og solen står høyt på himmelen. Herlig søndagsmorgen :) Jeg har sensurert meg selv med en koppen, fordi jeg har kiwi-poser under øynene når jeg akkurat har våknet.
Minni ligger på sofaen her med meg, hun er litt trøtt enda :)
Morfar og jeg prater om leilighet, at det er lurt å holde seg unna fellesgjeld grunnet lån, at man kan havne i en sikkelig fellesgjeld knipe uten skyld, og at selveier er det beste man kan få tak i, og at offentlige boliger med sikkerhet er vansklig å få tak i og at folk står på venteliste for de flere år.. Godt jeg har morfar :p Vært å kikket litt på leiligheter på finn.no i dag og da, men det er mange med mye fellesgjeld osv desverre.. Som denne fine loftsleiligheten som ellers var billig, men som blir ett kjempeproblem når det gjelder lån. Jaja. Se men ikke røre ;)


Ha en fin dag :)

Ingen kommentarer: