fredag, oktober 23, 2009

Lo siento. I've been sick..


Og det er jeg fortsatt.. Vært helt ødelagt i ett par døgn? husker ikke. Dagene går i surr fordi jeg sover hele tiden. Virkelig. Heldigvis har jeg en god liten klump her som ikke viker en millimeter fra meg uansett. Hun ligger oppå meg hele tiden. Varm og god..
Nå er jeg litt bedre.. har sluttet å kaste opp. thank god. så jeg tenkte jeg skulle ta med en film inn til senga å se på på mac'en. Må bare komme meg opp av senga. og det er ikke så lett, fordi hver gang jeg reiser meg blir jeg kvalm, svimmel, ør, får hodepine, og ja- vil helst bare krype vekk fra denne jord. Men nå har jeg bare sovet i hmm... 2 døgn omtrent. så noe må jeg bare gjøre. Sol ute er det og :(
Ikke har jeg telefon heller. Og jeg vil prate med gutten min :/
Men, nok sutring. Nå skal jeg gjøre ett nytt forsøk på å reise meg opp å hente en film.
Blogges.

1 kommentar:

argentinito sa...

bonito perro! estas enferma? si es asi, recuperate.