onsdag, oktober 14, 2009

Necesito estudio más...

Må studere mer ja. Spanskskole er ikke så enkelt som man kanskje tror, det kan faktisk være ganske krevende. Gramatikken er mangfoldig og komplisert, og man må studere tider man ikke har i det norsk språk, feks har spansk tre tider i fortid. (på norsk har vi en.)
Så nå setter jeg meg ned inne, selvom det er strålende sol og 27 grader ute, for å lese på gramatikk. Tøft tiltak etter min mening. Be proud. Fine lekser har jeg og, med litt tegninger på :) Prøv å lese om du er god, det er bare spansk speilvendt liksom. Easypeacy ;)
Senere i dag skal jeg besøke Emma på jobb. Hun jobber på en bar ca 10 min herifra.

Ellers bare vanlige greier. Spise middag, se litt på tv, gjøre lekser, besøke Emma, ringe Sindre pus, - og vips, det var den dagen.

Ingen kommentarer: