mandag, oktober 05, 2009

Norwish please.

Hei! Jeg kan glede Norge med at det i Spania er spådd bare strålende sol og kjempevarmt langt frem i tid, mens Norge har regn.
Neida, men joda. :p
I dag startet det mange nye på skolen, herlig å ha mange der. Mange nye i klassen min også, blandt annet en norsk mann, men han er litt typisk norsk- reservert.
Og en tysk jente som har noen tyske venner som studerer i norge. Når jeg spurte hva de studerte, svarte hun "norwish!!!"
Jeg visste ikke om jeg skulle le eller gråte. Jeg holdt kjeft og lot henne forsette. Jeg ler inni meg hver gang hun sier det. "Can you talk some norwish?"
Også har det skjedd noe helt sykt i helga jeg kan si her. Sindre vet.
I dag har jeg hatt masse lekser, og i kveld skal jeg se siste del av Kautokeino Opprøret på nrk1. Bra film egentlig. :)
så dæ. Og btw, min spansk blir bedre hver dag. ÆddaBædda. Og jeg er straks ferdig og lese "veien til førerkortet". Heng meg, det er til og med dikt inni der. Sick.
Altså, den er for drøy. Men man må vel gjennom den da? Eller hur?

Ha en fin kveld! I will :)

1 kommentar:

Hlanne sa...

Har egentlig alltid hatt lyst til å se Kautokeino Opprøre, men har aldri gjort det :P