fredag, november 06, 2009

winter collage

Denne vinteren er svart, nagler, grått og hvitt helt på topp. Her er mine favoritter fra H&M, Cubus og fjellreven. Til hverdagen kan man bruke ett oversized skjerf, stor god vinterjakke, bukse tights, uggs eller høye vintersko, og en bag med detaljer. På fest kan man kle seg i svart og nagler, store ringer, korte tettsittende kjoler og strømpebukser med blondemønstere.
Dette er min mening på hvordan man kan kle seg denne vinteren. Savner vinteren litt her jeg går rundt i sandaler på 6 måneden. Litt kjedlig det å.

Jeg likte veldig godt denne lille saken som jeg skulle ønske kunne henge på vesken min nå:

lepomade- H&M 29.50.

Savner Norge nå. Gad. Trenger ny billig mobil når jeg kommer hjem og. (Ettersom IPHONEN min ble stjålet :((((( ) Så denne på elkjøp til bare 599 da:
Nokia 2720 fold, uten abonement. Ettersom jeg må fortsette å betale på det dritdyre Iphone abonementet mitt til 12 mnd har gått... Fy fader, life's a bitch. Moralen er vel at jeg ikke er ment å eie sånne fancy ting som Iphone. Jeg er tross alt den mest klønete og glemske personen jeg vet om. Jeg kunne tenkt bare litt på det først. Hadde spart meg en god del.

Ingen kommentarer: