søndag, desember 27, 2009

Julies jul

Ja, nå har alt gått litt fort, så har ikke fått skrevet. Jeg har jobbet egentlig. som jeg gjør hver romjul. Det er tross alt dobbel lønn noen dager, kan ikke si nei til det ;)

Her er noen bilder av litt diverse de siste dagene. Her er mormor mens hun prøver å skjønne hva denne gaven egentlig brukes til. Det er en lykt, men det tok litt tid å finne det ut...
Og her er bunaden min :) Den er så fin og grønn :) Lillehammer bunad.

Minni :)

Se! jeg fikk lexington sengesett av mamma! :) Hun er så flink til å kjøpe gaver :)


Jeg jobbet på Brenneriet 1 juledag, og i går var jeg på gjøvik med sindre på en romantisk slappav- kveld på ett hotel. Neida- tulla. Vi jobbet på gjøvik på Grand Hotel. fæktisk.
Og så på flåklypa, ofc. tutu-tutu-tutu-tutututu
Og her har vi dronningen selv på det lukseriøse handicap toalettet vi hadde på vårt rom. Saker.

Jepp, det var så langt ut i jula. Kommer nok mer snart om jeg er flink ;) Nå skal jeg på jobb på Brenneriet om 15 min! Hade braa :) Og GOD JUL da ;D

Ingen kommentarer: