lørdag, desember 19, 2009

Noruega

Tilbake i Norge. Rart. KALDT.
En serio. Pero bien. Det snør nå. Det er sånn ca 25 minus grader. Diggsann. Snart må jeg stå opp. I går var vi på Strandtorget (som bygges om) også var jeg hos Sindre og møtte mormoren hans:) Også var vi i byen en liten tur, men klarte ikke gå halve gågata før vi ikke kunne føle annsiktene våres. Ikke rart det er natteåpent, det går jo ikke ann å gå ut. Butikkene må jo tape masse.

Nu vel. Så var jeg på Nikkers med Sara, Anette, Marina og Andrea. Det var gøy å se dem igjen å plapre litt om... tja. alt.

Så gikk jeg ned på kinoen og måtte. vente. 5 min. i. 25. MINUS. Dumme film som var litt forsinket, folk kan fryse ihjel av sånt. JA til at alle lokaler holder hvertfall gangen åpen for mulighet til oppvarming av folk som er ute etter byen stenger. Seriøst, man kan fort dø altså.

Nok om det. Nå skal jeg stå opp å gjøre meg klar for mega familie party for grandpah som har blitt 75 år og skal feires.
Og i morgen muligens Oslo! Leiligheta! Wuhu. Diggermeg.

Dette er det beste bilde jeg tok av SNØ utenfor mitt soveromsvindu. Egentlig har jeg lurt på noe, hvorfor er alt så blått? det får det bare til å virke kaldere. Snø burde vært litt rosa-orange. Ikke like pent kanskje.

btw, fått svart hår. Bilde senere, ikke nå, for nå ser Julie så fin ut at det går ikke.
Shangalabangala, bye bye ^^

Ingen kommentarer: