fredag, desember 11, 2009

Wedges?



Her er jeg usikker. Jeg synes det er litt kult, men på den andre siden minner det meg litt om buffalo moten som var inn når jeg var fjortiz. Og det vil vi absolutt ikke ha igjen.
Når moten begynte med bukser som var tynne nederst var jeg heeeelt imot. Jeg sa til mamma : jeg kommer aldri til å slutte med slengbukser!
så kult var det. For en stund. Nå har jeg ingen lengre. Alle miss sixty og killah babe buksene er for lengst kastet. Heldigvis kanskje?
Høye skuldre også. Jeg har alltid vært sterkt imot det. Sett mammas gamle dressjakker med høye skuldre- men nå- nå har jeg det i skapet selv. Right back at me.

Moten svinger konstant. Kanskje ikke wedges er så dumt? Men jeg trenger fortsatt litt overbevisning. Jeg holder meg til støvletter og uggs denne vinteren, så får vi se neste vinter ;)

Ingen kommentarer: