lørdag, januar 02, 2010

Året som gikk

Nyttår 2009, jeg jobbet/festet med brenneriet gjengen og hadde en hard dagen derpå.

Så ble det nye året feiret med nyttårsball for 3 klasse i gamle banken.

Og selvfølgelig har det blitt litt tema fester- i år også.




Og vanelige fester- selvfølgelig. Eller- vanelig og vanelig.



Jeg og Simen dro til Spania i vinterferien.

Også startet russerevy. Noe som var en veldig morsom opplevelse :)

Skuespiller karrieren min startet her. Eller ikke :p


Også jobbet jeg masse, selvfølgelig.

Så kom påsken. Party på Gaiastova med bransje og i Oslo på Ikea og div :)




Også begynnte det å bli vår og sommer, Og russetiden kom.






og jeg begynnte og være med Sindre en del, og vi ble sammen: )
Og min lillebror fikk ett forbilde- 4 real.

Så kom eksamenstid.

Og etterhvert sommerferie. Da stakk vi til Danmark. Zoo og tivoli og alt mulig.
Også hadde vi noen uker med kjempebra vær i Lillehammer.



Så kom endelig det jeg hadde ventet så lenge på. Å gå på spansk skole i Spania :)




Fikk masse gode venner og har hatt det helt topp! vært der og gått på skole fra 3 august til 18 desember.

Så dette var 2009 oppsummert! Godt år ;D

Og i morgen flytter jeg til Oslo med pus! :D

1 kommentar:

tanja sa...

ser ut som om du har hatt et vellykket år :)