lørdag, januar 23, 2010

ilu Carl Johan


hvertfall gaten. Men egentlig er det en hater/elsker følelse jeg har til den gaten. Hat fordi jeg bruker pengene mine- elsk fordi jeg finner de fineste skatter.

Gjett hva jeg fant! Kåpen fra HM i min str i beige! Jeg skal ha den. Men den er ganske dyr, så jeg holder meg unna, hvertfall noen dager. - Derfor fant jeg meg trøst. Billigre skatter.

Look:
fantastiske øredobber fra Glitter. 59.-

Langt kjede fra Accessories. halv pris, 50.-

Og: wuhuu! Svart one-shoulder kjole fra HM- 100.- ! Billig :)

Hva kan jeg si. Shopping gjør meg lykkelig. Enda jeg ikke skulle shoppe. Jeg skulle finne meg en jobb til, ettersom den jobben jeg har fått nå er deltid- og jeg trenger å jobbe heltid...
Jaja. Jeg jobber med saken- ingen er perfekte. Ikke har jeg fått trent i dag heller :/ Det kommer en dag i morgen, la oss tro og håpe at i moooorgen, vil julie trene og tjene penger isteden for å bruke alt hva hun eier og har og bli blakk og fattig og lei seeeeg omringet av... sko :D vesker :D smykker :D klæær :D

btw: ANNBEFALING
Søsters blogg: www.theasofie91.blogspot.com

(noen som ser en viss likhet ved hennes og min bloggadresse? tenkte meg det ja.)

2 kommentarer:

Thea sa...

Kreativitet er ikke min sterke side. dessuten var thea, thea91, og theasofie.blogspot.com tatt! Faktisk :C

Thea sa...

Haha, du ser rar ut uten sminke forresten :p