torsdag, januar 21, 2010

H&M SALG! nok en gang :p

Og da er det lov å drømme seg litt bort på H&M, som hadde disse vakre tingene som snart lander i min postkasse ^^ - Jeg skal jobbe masse. Uansett hvor. Pengene kommer, de kommer.
Å ha en fin bikini/fint undertøy betyr mye synes jeg. Særlig hvis man er som meg og ikke er helt fornøyd med kroppen sin, så hjelper det hvertfall litt og ha en bikini i riktig str. som ikke er krympet i vask eller fått hengerumpe siden sist sommer. Også er det veldig inn med noe annet enn den orginale tre-kant overdelen. Og endelig fant jeg noen fine bikinier med litt særpreg :) Happy happy :)

Det eneste jeg virkelig sparer til av ting nå er:

1. Lys beige kåpe som vist på bildet under. Kan brukes nesten hele året, og til alt. Ikke for fin- ikke for avslappet. Det idielle basic klesplagg som kan redde mange dårlige dager. Need it.

2. FRISØR TIME. Jeg får helt angst av håret mitt om dagen. Det er slitt, det er ugjevnt i fargen, jeg har ettervekst- jeg er ikke happy med det i det hele tatt! og det er faktisk noe jeg må gå med hver dag. Jeg trenger hjelp fra fag personell asap. Noen som har en frisørsalong og annbefale?


Ingen kommentarer: