tirsdag, januar 19, 2010

Noen som ønsker seg 3 gratis treningsdager på Elixia?

Jeg kan gi det til 4 venner. De 4 første som kommenterer får! Husk å skrive navn og telefonnummer i kommentarfeltet.

Jeg var på Elixia i dag og det ble til at jeg bandt meg for 12 mnd. Men det går nok bra. Jeg kan trene på alle sentere over hele landet, og jeg kan fryse når jeg vil. Så nå skal julie bli flink dere!
Jeg trente sinnsykt hardt dag (gratis prøvetime) Ja nettop, gratis= use it. Har 14 dager gratis trening og før jeg begynner å betale. Diggs. Følg med, jeg skal bli fit som bare det.
Nå er jeg kjempe sliten. Godt :) Og i morgen tidelig skal jeg på jobbintervju. Å som jeg gruer/gleder meg. Jeg håper virkelig å få den jobben!

God night, sleep tight, don't let the bed bugs bite :)

1 kommentar:

Anonym sa...

Good post and this enter helped me alot in my college assignement. Say thank you you on your information.