fredag, januar 01, 2010

Nyttårsforsett for 2010!

Som jeg aldri klarer og holde uansett. Jaja, here we go:

1. Ikke bruke unødvendig mye penger på stash, eller høyhelte sko :(
2. Alltid klare å betale min andel av husleie, strøm osv. uten hjelp fra foreldre eller min bedre halvdel.
3. Ikke svime av på fest.
4. Få en anstendig jobb jeg trives i.
5. Slutte å spise så usunt! (haha, hvem har ikke den på lista si liksom)
6. Begynne å trene regelmessig. right. Joda, jeg skal skal skal. ikke? vi gir det ett forsøk.
7. Spare penger til kule ting som uber kaffemaskin, kjempe tv, feire ett kult sted osv.
8. Ikke kjøpe masse dumt ute, som vann på flaske fks.
9. Ta lappen!!!!!!!!! fy søren så taper det er av meg at Thea fikk den først.
10. finne ut hva jeg skal studere. Og ta opp fag sikkert.


11. HOLDE NYTTÅRS FORSETT :)

saker. Så, vi får se da! lykke til med dine forsett, hvis du har noen ;)

Ingen kommentarer: