tirsdag, februar 02, 2010

Alenekveld- Lillehammer i morgen

Hjemme. Alene. Kjempe sulten, så da dropper jeg trening, ellers blir det så sent, og jeg må pakke og vaske klær og ta oppvasken i kveld. Og litt andre ting. Traaavelt.
Hvertfall- i morgen tidlig kl 11.00 sitter jeg på bussen til Lillehammer igjen. Og forhåpentligvis blir det lunch med jentene i morgen. hint hint.
Btw, alle gutter: husk valentines dag! (alle jenter og, men de husker det jo)
Sindreee- jeg ønsker meg bare denne:
Neida. Valentine er ikke gaver- det er faktisk mye kosligere å få noe personlig denne dagen. Kort eller frokost på senga feks holder i massevis. Selvom jeg ikke akkurat bør forvente noe slikt av min bedre halvdel- jeg tror virkelig han hater valentines day :p

men:
Hotel CÆSAR starter nå :DD !

alfa delta over og ut. Hei på deg din leverpostei. (haha, noen som husker franks dagbok elns? )

Ingen kommentarer: