mandag, mai 19, 2014

Siden sist

Hei! Har nesten glemt jeg har blogg jeg nå. Instagram og Facebook er liksom mer i vinden kan man si. Men har hørt at det er noen som fortsatt er inne å leser her av og til, så er koselig å skrive litt til dere da:) 
Cruiset og påsken var vel det siste jeg skrev om. Etter det har det egentlig gått i ett med skole, jobb, trening, og å lese til eksamen. 
Jeg dro til Oslo i forrige helg, besøkte Kathinka og Lilo ++ på lørdag, sov over hos de, og dro i konfirmasjonen til fetteren min på søndag:) 
Det var kjempe koselig å se igjen alle sammen:) det må vi gjøre igjen snart, savner dere alle❤️ 

Så var det muntlig eksamen i ko2. Fikk spørsmål om det jeg ikke hadde lest mye på, men hadde lest som en gal på mye annet.. Så surt å få akkurat det man trodde man ikke skulle få. Men endte opp med C, så det får være greit. Har igjen skriftlig eksamen og artsprøve denne uka. 
Håper eksamen går bra.. 

Så, midt oppi det, så kom jo 17 mai da:) 
Vi hadde Nathalie i år, hun fikk på seg bunad og ble så fin :)❤️ Vi gikk i toget gjennom byen, med moren til nathalie, en veninne av henne og farmor til nathalie :) 
Det var kjempekoselig:) 
Etterpå dro vi å så toget i Løten, da sov nathalie. Så dro vi til Løten hallen og møtte barndomsvenner av Patrick. 
Etterpå dro vi en svipptur hjem, spiste litt, og dro bort på Lund Skole. Der var det natursti med poster, og premie til slutt. Nathalie synes det var gøy å kaste på blink, også fikk hun klappe hest:) 

På kvelden dro jeg og Patrick til noen venner på vors, og så ut:) 

Det var den 17 mai:) første året jeg er borte fra Lillehammer. Rart, men en veldig fin feiring fikk jeg likevel:) 
❤️ 

I går var vi i nye Ankerskogen og badet med Nathalie:) det var så fint, hun ville ikke hjem, koste seg og hadde det gøy lenge:) vi sklei sklia mange ganger, og klatret i klatrevegg, og mye annet moro:) det var stas, må gjøres igjen snart:) 

Blogges❤️

Ingen kommentarer: