mandag, juni 16, 2014

Sitronsaftkuren

Hei:) tenkte jeg skulle fortelle dere om noe jeg nettopp har prøvd, som kalles sitronsaftkuren. Det er en 10 dagers kur, men når man er normalvektig og ung så holder det å ta 5 dager for å oppnå resultat. 
Det går ut på å faste, og drikke en spesiell sitronsaft alle dagene. Når man avslutter må man passe på hva man spiser i 3-4 dager etter. Hvis man vil prøve kuren, så les godt, og gjør det rett:) 
Jeg synes den fungerte bra. Magen min er flatere, jeg har gått ned 5 kg, og jeg føler meg bra. Det er først og fremst en renselse for avfallsstoffer. Godt for kropp og sjel:) 

Sirupen og teen får man kjøpt på helsekost, og de kan også hjelpe med veiledning. Var på helsekost jeg ble fortalt at jeg bare skulle ta 5 dager første gang. Kanskje kan jeg ta 10 dager hvis jeg gjør dette igjen neste år. 

Det er en kjent kur som benyttes i mange land. Spesielt populært i Spania og USA. 
Jeg er veldig fornøyd, og annbefaler videre:) følg det som står- og ikke juks!  Da unngår man å gå sulten, eller få vondt i magen. For min del var det ingen problemer. 

Dette bildet ble tatt i påsken, her har jeg etter min mening litt mer mage enn jeg har nå. 

Nå;
Så da gjenstår det en hel del magetrening for å få noe synlige magemuskler, så begynner jeg å nærme meg noe som ligner mitt mål:) sitronsaftkuren er en god start;) 

Hvis du tenker på å prøve- lykke til:) ikke gi opp og ikke juks:) ❤️

Ingen kommentarer: