mandag, september 29, 2014

Family first

Hei. På torsdag ble jeg endelig ferdig med arbeidskrav på 9 sider, og kunne få gjort litt husarbeid. Jeg var også på jobbintervju på torsdag, og i dag fikk jeg en telefon om at jeg har fått jobben! :) 
Det er på en interiørbutikk på nye Stadion CC senter, gleder meg sånn til åpningen:) 
I helgen bestemte vi oss for å dra en tur til Lillehammer, for å besøke familien min. 
Jeg droppet klassefesten på fredag, og var hjemme med Patrick og Nathalie. Veldig koselig, angrer aldri på slike prioriteringer. Er nok blitt litt hjem og familie kjær:) 
Tidlig lørdag dro vi alle tre til Lillehammer. Lørdag koste vi oss hjemme hos mamma og pappa. Nathalie storkoste seg, og leker veldig godt med Simen og Dennis:) Vi gikk også en tur bort til Hoppbakken, og det var stas. Hun fikk holde båndet til Dennis hele veien, det gikk veldig fint :) På kvelden badet vi, og etterpå sovnet hun med en gang:) hun er så snill som det går ann. Bare god:) 
Etterpå fikk vi servert deilig mat av pappa, han lager verdens beste biff. Det var kamskjell til forett. Fantastisk godt. 

Vi var på Maihaugen på søndag. Der matet vi ender, så på stavkirkene og husene ute, var på lekeplass og gikk mye rundt ute. Etterpå gikk vi inn på utstillingen "langsomt ble landet vårt eget" og vi så Lillehammer maleriutstilling.
Vi fikk besøk av mormor og morfar og. Godt å få sett dem før de reiser til Spania igjen. Vi så på gamle videoer fra jeg var liten, og fra når mamma var liten:) 



Blir bare mer og mer glad i disse to for hver dag som går❤️

Ingen kommentarer: