tirsdag, oktober 28, 2014

Siste høstdager

Hei på dere:) I det siste har vi drevet å laget mye film på skolen, det er tredje film prosjekt vi går i gang med nå. Så rimelig travelt. I tillegg har jeg mer enn nok pensum å lese. Men alt i alt går skole bra. Film om høst underveis! :)

Her om dagen var jeg, Emilie, Marthe og Patrick å så Annabelle på kino. Synes den ikke var så verst jeg. Ganske bra til skrekkfilm å være :) 

Jeg fikk besøk av mamma på lørdag, vi var i byen en tur, og møtte Patrick på Larsen's café. Det var kjempe koselig:) på kvelden på lørdag var jeg på Maxi prisutdeling med Harald Rønneberg som konferansier . Veldig gøy kveld med Opus gjengen! Siste avskjed.. 



Jeg har startet å jobbe på kid nå, og begynner på Hvit tråd på torsdag. Blir veldig spennende å bygge butikk. Jeg er fullbooket med jobb til uti januar en gang. Men det blir det penger av, og det trengs:) må jobbe lille julaften og julaften også. Men det går vel bra. Usikker på om jeg blir i Hamar julaften eller ikke. Savner hjem og familien mye og så:) 

I dag har jeg lest ferdig en bok jeg sterkt vil anbefale. Den er grusom og vond å lese, men det er en historie som er verdt å vite om. En historie som er sann, fra nyere tid, ganske lokalt. Det kunne vært hvem som helst. Og barnevernet sviktet på det groveste. Verdt å lese å vite om. 

Jeg måtte legge den fra meg ett par ganger, for den er virkelig ikke hverdagskost. Måtte også prate endel med Patrick om hvor fryktelig det er. Men les den. Gjør det.

Alvorlig slutt på ett blogginnlegg. Men ha en fin tid videre alle som leser her:) kos dere i høstmørket med lys, bøker og te. Det skal jeg hvertfall:) ha en fin dag. ❤️

Ingen kommentarer: