mandag, januar 19, 2015

Aking på Budor

Jeg får ikke sove. Sett gjennom hele finn.no av boliger, og prøvd å legge vekk telefonen 4 ganger. Men nei, får ikke sove. Det er for varmt, for kaldt, og helst skulle Patrick ikke pustet så høyt. Men jeg tror egentlig jeg bare kan skylde på meg selv som har drukket for mye kaffe.

Nå vel. Helgen gikk med til jobb, og hygge med Patrick og Nathalie. I dag var vi på budor med Mona, Jan Erik, hans familie, og Nathalies lillebror:) Vi akte masse. Det var kjempegøy :) 

Så dro vi til Løten. Når vi skulle kjøre derifra startet ikke bilen min, og måtte derfor startes med startkabler. Rett før Ridabu skrudde bilen min seg av mens jeg kjørte! Batteriet var tappet tomt antageligvis. Enden på visa var at vi måtte taue bilen til Hamar.. Ikke særlig gøy. Håper det ikke er noe alvorlig galt med den:/ lite gøy, har mye annet jeg heller skulle brukt pengene mine til. Men men. 

Nå skal jeg prøve å sove igjen. Skal stå opp å gå på skolen om 3,5 time. Huff:/
God natt:)

Ingen kommentarer: