onsdag, mars 18, 2015

11 dager igjen!

Hei igjen:) Beklager at jeg er elendig til å oppdatere her. Blir liksom mindre enn en gang i uken. Men- hvis jeg skulle blogget hver dag så hadde jeg ikke hatt peiling på hva jeg skulle skrevet. Så det er nok best at det blir litt sjeldent;) 
Bilder fra den siste tiden;



Hverdagen går jo som vanlig i arbeidskrav og prosjekt på skolen, jobb, trening og "familie tid" dvs. Patrick, Nathalie og hans familie. Ser endel til dem, og det er koselig :) Særlig siden min familie er så langt unna. Reserve familie er godt å ha:)


Vi har vært på mange visninger på hus i Hamar i det siste, og var nære ved å slenge oss på en budrunde, men gjorde det ikke. Det er helt greit, for nå har vi endret oss litt, og har ønske om å kanskje bo i Løten området:) Vi har vært inne på tanken å bygge også, men vi får se. Kan jo gjøre det neste gang og evt. Så vi leter videre;) Helt greit å lete lenge, håper det resulterer i at vi blir 100% fornøyd med det vi ender opp med tilslutt:) 



Skitur var sikkelig stas, fikk lyst til å gå på ski hver dag, det er så gøy:) hvertfall med hun solstrålen her! Hun lo og smilte når hun falt, ville klare alt uten hjelp, og gikk som bare det😊 Når vi kom til bilen ville hun ikke ta av seg skiene, hun ville gå mer. Så vi skal definitivt prøve å få til flere turer fremover. 




Så slik går no dagan;) 
Blogges igjen snart, snart tid for pakking og😄 Ett par nye bikinier er klare hvertfall😊 11 dagen igjen ❤️



Ingen kommentarer: