søndag, juni 28, 2015

Huset

Hei! Det har skjedd masse i huset mens vi var borte, i øvre etasjen der vi skal bo har dette skjedd; 
- badet revet og pigget opp gulv
- hele stue/ kjøkken/gang er det blitt revet veggpanel, tak og gulv.
- peis revet og bygget opp igjen 
- vegg til kjøkken og gang revet så det blir åpent
- lagt ny isolasjon og gipsvegger
- nytt takpanel er kommet igang

Åpen gang
Stue med nye taket og vegger
Åpent kjøkken
Fine taket! Her blir det spotter etterhvert..

Kjempegøy at det skjer litt! 
På onsdag allerede flytter leietakere inn i leilighetene nede. Det blir spennende, og jeg håper virkelig vi blir ferdige i tide. Det er masse som må gjøres, og tiden er knapp, men vi skal klare å få alt i orden. 
Tv og Internett er bestilt, tar 5 dager før det kommer, men det skal vel gå greit. 

Vi har vært innom teigan i dag å sett på hagemøbler. Masse fint, men det koster. Skummelt med alle regningene og alt annet som bare vi har ansvar for,  men vi skal da klare dette prosjektet. Det betyr veldig mye for oss, så satser på at det blir bra! 

Jeg har også fått tak i ett servise jeg synes var veldig fint.. 

Og ett flott fat fra jobben min :) 

Nå må jeg legge meg:) lang dag i morgen, på dagen skal jeg male, og på kvelden skal jeg jobbe, 17-21. Sånn blir hele denne uka, dobbelt opp, før vi reiser til Kragerø igjen neste uke:) 





Ingen kommentarer: