søndag, juni 14, 2015

Liten avsporing

Heihei😊 I gÃ¥r startet vi dagen med frokost pÃ¥ IKEA, sÃ¥ dro Patrick hjem (haha) og jeg tok min 6 runde og fant dørhÃ¥ndtak, brannsikkerhetsting, dør til elektrisk skap, ett kjøkkenskap til, lamper, ben, drill, malekoster... Ja det var vel det. Men det tok i underkant av 2 timer likevel. Begynner Ã¥ bli litt lei IKEA, men veldig god pÃ¥ det nÃ¥ da. Heldigvis. 

Vi holdt pÃ¥ fra 12-19, malte mur ute, soverom inne, skrudde opp skap og hyller, monterte kjøkkenvifte og hÃ¥ndtak. Og slik ser det ut nÃ¥: 
Begynner Ã¥ bli fine utleieleiligheter nÃ¥ synes vi hvertfall:) 

SÃ¥ dro jeg pÃ¥ sommeravsluttning med klassa pÃ¥ Hias stranda, og deretter en liten tur pÃ¥ Gregers før vi dro hjem:) 
Litt panikk i dag nÃ¥r jeg vÃ¥knet. Visning i dag og jeg mÃ¥ pakke ut alt av leiligheta her! Stress. Snakkes, mÃ¥ vekke Patrick:) 




Ingen kommentarer: