onsdag, juli 15, 2015

Back on track

Hei! Vi er hjemme igjen fra ferie, hverdagen er i gang, og jeg må innrømme at jeg liker det og. Det er hektisk, men nå er vi igang, og det skal gi resultater:) jeg vil så gjerne se huset nesten ferdig i slutten av august. 
Her er min uke: 
Dagen i dag har jeg endel å ordne, men mesteparten er papirarbeid og telefoner. Jeg jobber også på å få organisert regnskapet for huset, for nå er det litt rotete. 
Resten av uken er ikke ferdig planlagt, men det blir mye å gjøre. Jeg skal blant annet til Lillehammer for overtakelse av leiligheten min der, med litt malejobb og flytting av møbler så jeg må ha flyttebil.

I ferien har vi tenkt mye på interiør og materialer. Kommer mer etterhvert, men her er litt inspirasjon og tanker vi har så langt: 
Sofa og sofabord vi har sett på. Sofaen skal stå med ryggen midt i rommet, så jeg tenker å ha ett bord med krakker slik som på bildet under, slik at man kan få mer sitteplass når man har gjester. Plass-besparende og pent:) 

Bad inspirasjon 



Vi liker store lyse fliser til bad, både på vegger og gulv. Med spesielle moderne løsninger i dusj og innredning, og innebygget badekar. Vaskerom delen blir inne på badet, så det må matche resten.

På kjøkken har vi lyst på lys steinplate, men hvite fronter med koselig preg.  
Mer som dette; 
Vanskelig å forklare akkurat hvordan det skal bli, men vi har en liten plan;) 

Sånn vlir forresten gulvet ned i utleieleiligheten; 

Og slik ser gangen våres ut nå: (skapet skal ut) 

Jeg må løpe nå;) hade bra! 

Ingen kommentarer: