onsdag, juli 12, 2017

Husprosjekter og ferie

Hei igjen😊 nÃ¥ er det bare to dager igjen til vi tar ferie igjen. Denne gangen til Kragerø i to uker:) Patrick dro ned i dag med Felin, jeg og Nathalie kommer etter pÃ¥ fredag, siden jeg mÃ¥tte jobbe til da. Det blir bra:) 
Vi er litt stresset fortsatt, fordi det er så mye prosjekter på gang her med huset. Denne uken har vi gjort ferdig begge beddene med duk, bark og planter, Patrick har revet innvendig i garasjen, revet all isolasjon på loftet, lagt ny isolasjon, og det har blitt nytt gulv der. Det ser så bra ut nå, og det blir masse lagringsplass. Tørt og fint til klær og alt mulig. Gull verdt siden vi ikke har så mye plass i huset ellers:)
Det gjenstÃ¥r litt for Ã¥ ferdigstille loftet, ogsÃ¥ mÃ¥ vi rive mer panel utvendig pÃ¥ kortsidene av huset. Vi mÃ¥ ogsÃ¥ finne ut hva vi skal gjøre pÃ¥ gÃ¥rdsplassen, vi har fÃ¥tt et overslag pÃ¥ Ã¥ steinlegge hele, men det koster, sÃ¥ vi mÃ¥ tenke oss nøye om. Det som er kjedelig er at vi ikke kan begynne med inngangstrappa før alt det andre er ferdig, og det gjenstÃ¥r mye jobb. Om vi fÃ¥r gjort alt dette beror ogsÃ¥ pÃ¥ om leiligheten min i Lillehammer blir solgt, sÃ¥ deg hele er en kamp om tid og tilfeldigheter. Vi tar altsÃ¥ ikke ferie med helt senkede skuldre, og lurer pÃ¥ om vi kanskje skal korte ned litt. Men vil sÃ¥ gjerne være der disse to ukene for Nathalies del og:) Vi fÃ¥r se hva det blir til. 
Det går fremover i allefall😊
Denne uka har jeg jobbet fult og vært veldig sliten. Her er en liten krabat vi har i barnehagen nÃ¥, sÃ¥ søt:) 
Det kom en pakke i posten med ullklær til babyen og Nathalie, sÃ¥ mye fint😊 
FÃ¥tt startet litt med babyboka, men legger det fra meg igjen til jeg fÃ¥r bedre tid. :) 
Neste innlegg blir mest sannsynlig hyggelige sommerbilder fra Kragerø, er vel litt kjedelig å bare lese/se ting om oppussig, så fint med litt variasjon😊
Blogges😊

Ingen kommentarer: