fredag, november 07, 2008

latskap


I går skulle jeg vært på Pilates, men neida, tror du ikke jeg sovnet?

Sånn sett liker jeg vinteren veldig dårlig. Jeg blir så trøtt av at det blir mørkt ute og generelt at det er vinter. Jeg savner sommeren. Neste år blir det hvertfall ingen vinter på meg : ) I verste fall regn, og det kan jeg leve med. Jeg er ikke ment å være nordmann (norddame?). Jeg hakker tenner så fort gradestokken beveger seg over på minus siden. Spania er tingen. Dessuten kler jeg ikke å være bleik, og vinterhuden er på god veg. Blir bleikere for hver dag føles det ut som. 

I dag har jeg bare to timer. Denne timen har martine, eirik og jeg vært så "heldige" å besøke adventist kirken. De er egentlig ovveraskende normale. De har tv og bruker powerpoint i prekner :P Synes det var litt sært, men kult :) Og nede i kirka har de en slags ungdomssted/ barnehage, og en slags kafé :P Så i dag har jeg lært mye jeg ikke visste :) Noe dere lurer på om de, så bare spør ^^

Trening i dag? Mulig. Jeg burde straffe meg selv for i går :P Høres sykt ut, men det funker. 

I dag skal jeg hvertfall på Dolly Dimpels pga Saras bursdag, og jobbe på Brenneriet. Sikkert nevnt det før men. 

Blablabla, har en tendens til å skravle i dag, men nå skal jeg gi meg :)) Ha en fin dag ivrige blogg lesere ;*

Ingen kommentarer: