lørdag, desember 06, 2008

Lite planlagt

I går var jeg så smart at jeg kjøpte masse drikke jeg skulle drikke før vi dro ut. Ingen god idé ettersom de andre skulle drikke ute. Derfor drakk jeg temmelig fort, og det hadde virkning på min lille stakarslige kropp. Før 11 var julie dritings, mens de andre satt stille og rolig å spiste på Nikkers. Jeg ble dårlig å måtte hjem :( 

Jaja.. I dag skal jeg jobbe til langt på natt, 6-7 kanskje. Jobber i billet/rydd :) Har ikke jobbet billett før, så det blir annerledes. Men det går nok bra :) 

må stikke, bye bye <3


2 kommentarer:

Anonym sa...

så kjedelig da lille venn!


du er forresten blitt tagget da, søta :)

http://stinus.blogg.no/1228815746_jeg_er_blitt_tagget_i.html

Anonym sa...

hahaha, elleve? Du slokna før NI du lille venn ;D

- Kathinka