Ut i går, drakk i ett strekk, men er det ikke sprit, har det elendig virkning. Lame. Jajaa.
Fortalte jeg at jeg møtte Chirag på fredagen ? :D He is sweet. Jada.

Hadde den sykeste drømmen i natt, drømte at jeg kjørte audien til Pappa i Mjøsa. Ikke bra :p Holdt på å drukne, heller ikke bra. Det var skummelt, jeg bråvåknet og var lettere vettskremt:S
I dag skal jeg på bransjetreff på Gaiastova i Hafjell :) Det blir sikkert gøy, selvom jeg føler meg litt utbrent etter å ha værte ute ca hele påsken. Godt det snart er over og. Men, snart russetid nå og. Jesus.
Fått noe greier av mamma da, som hjelper mot fyllesyke :) Det funker og, tror jeg. Helt fin i dag, og jeg drakk ikke lite i går. Bakris heter det, du får kjpt det på apotek-faktisk! Hallelujaaa.
Nå stikker jeg i dusjen :) Bajs :)
Ingen kommentarer:
Legg inn en kommentar