Og der følte man seg som mormor. Dette er nemlig en setning min kjære mormor bruker ofte. Jeg er glad i mormor, hun er søt, snakker pent, og er litt vimsete. Mormor og morfar er tilbake fra Spania nå. Det er greit å ha de her. Vi er naboer, og vi hilser når vi går forbi, og mormor kommer ned for å gå tur med mamma og hundene hver dag.
Nok om mormor :) I dag hadde jeg spansk eksamen. Tror det gikk helt greit. Forventer ikke så mye av den heller. Kommer til å ta opp igjen spansk når jeg er tilbake fra mitt halvår i Spania, så null stress uansett hva resultatet blir. Gruer meg mer til rettslære på tirsdag. Jaja. Det kommer, det går, man har alltid mulighet til å ta opp og forbedre alt man vil. Jeg haster ikke med å komme ut i arbeidslivet uansett.
Noe jeg bør haste med er billappen. Så jeg får den før jeg reiser. Fyttirakkern så treig jeg er til å ta den dumme teorien. Herregud.
Mhm, dagene flyr, tiden flyr, pengene flyr. Jeg vil ha en til sommerjobb, fra nå til August starter, noen mulighet for det tro? Det må vi prøve å få ordnet. Ja det må vi.
Ellers nyter jeg de mange fri dager med Sindre, som jeg ikke går lei av. Jeg går virkelig ikke lei av han. Merkelige greier det der. Jeg er mer lei av meg. Lei av plapringen min, lei av vimsingen, lei av masingen, lei av stemmen min, lei av hårfargen min, lei av det meste jeg gjør. Åh, åh! Lei av klagingen min! Og ord delings feil. Unnskyld :(
Nei nå er det nok tull. Og jeg har ingen fornuftige sammenheng bilder til dette innlegget, (unnskyld igjen) Men se på denne søte gutten da :) Det veier opp synes jeg. Gutten min ^^
(herregud så fjortis og klissete jeg var nå da...)
Søt:
Gammelt bilde men. Her er ett nytt og da :)
kjekk:

Ja jeg vet, jeg er heldig.
Ingen kommentarer:
Legg inn en kommentar