tirsdag, mai 19, 2009

_________________

God morgen :) Jeg elsker å kunne sove lenge på skole dager. Etter i dag har jeg fri resten av uka:)

Når jeg våknet i dag kom jeg på en sang jeg ikke har hørt på sikkert flere år. Sånn type sang jeg liker å høre på om morgenen. Litt sånn radio/klisje, men den er fin :) Selvom man blir lei etter å høre den en gang :p

 

God morgen hvertfall :)

Ingen kommentarer: