torsdag, juni 04, 2009

_________________

SHORTY IS LIKE A MELODY
  (sett den på, det er morsomre å lese blogger når man hører på musikk... ;) )

Hei:) I dag er det torsdag, jeg kom ikke opp i muntlig :) 
I går (onsdag) var jeg på kino med Martin, Sindre og Petter. Jeg hadde 3 gutter for meg selv likom. Tror du jeg rulte. Kom jenter som hadde tatt med seg en gutt hver, og jeg bare; "puh, jeg har lissom tre for meg selv;)" ;) Jessda. Vi så "I love you, man" Morsom film med mange gode poenger ;D

Ja, også tirsdag så var vi på tapas-kveld hos spansklæreren min, også dro vi til Kathinka etterpå å drakk litt vin og pratet og sånn:) God vin, annbefales! Husets på Brenneriet.. Periquita -Portugisisk rødvin :)

Ja, da kan jeg vel returnere til nåtid, nesten. Hva jeg har gjort i dag. Først fant jeg ut at jeg ikke kom opp i muntilig i dag(!!!) digg, jeg kan gjerne vente litt til.
Så hadde jeg kjøretime, det gikk bra:) Også har jeg kjøpt sånn kjempe smart (og nusselig) gummigreie til Iphonen min :)
 Søt?? :D

Også har jeg vært på noe så sært og kult som RULLATORFESTIVAL.. Sick, i'm telli'n yah. Crazy gamle folk "løper" rundt å løser poster med rullator. Sindre pus var der for rødekors. Tilfelle noen fikk hjertestans e.l... (ikke tull)


Ja, også var vi hjemme hos Sindre en tur og koste med Kongle, søta:)


Søteste:)

Også har jeg sloss med lillebror for å slikke brownies bollen. Det var verdt det.



Det var så verdt det. Sjokolade er godt. Selvom jeg blir mobba:( 

Aiit, adios amigos ;)


Ingen kommentarer: