onsdag, juni 10, 2009

_________________

KJÆRLIGHET ER DU JO GOD PÅ

Joda, (eller neida) men ikke diktere og litteratur og analyse og sånn. Lei eksamen. Godt det går mot slutten. Fremføringen min er i morgen. Tipper den går helt greit, hvis jeg har svart på oppgaven sånn de tenkte seg. Men går ikke ann å gjøre feil egentlig, for oppgaven var veldig vid. 

Den er sånn: 
Kjærligheten som inspirasjon
Vis hvordan temaet kjærlighet blir presentet av et utvalg diktre fra ulike litterære perioder og i ulikt formspråk. 

Hadde jeg visst hva de mener med formspråk hadde det nok blitt lettere. 
Gruer meg til spørsmålene som følger etterpå, men det går nok greit. Jeg er ikke en typisk stresser før eksamen, jeg gjør bare alt mulig annet fordi det er tortur å bli tvunget til å jobbe så mye på så kort tid. Og det er jo ikke bra. 

Nei, nå hopper jeg i dusjen. Siste gjennomgangene tar jeg i morgen på skolen. 

Ingen kommentarer: