lørdag, september 26, 2009

-couse you make me wanna.. blogg! :)

eller shout, som det egentlig skal være i sangen. I dag har jeg vært på eldre lunsh, koslig det, alder trenger ikke bety at man ikke kan kommunisere, selvom man kanskje snakker litt forskjellig språk. Ikke bokstavlig talt altså, men man er på forskjellige plan, 80 vs. 18.

Ellers gjør jeg det vanlige, ikke noe å fortelle allverdens om. Savner hjem til folk og dyr, men elsker jo klimaet her da. Savner musikk! Thea, send den ledningen asap om du ikke har gjort det. Jeg får musikkmangel. Veldig alvorlig.

Blogg relatert:
Fant en bra blogg i dag :) (takk til andré solvang, også bra blogger)
linken er hvertfall: http://voe.blogg.no/
Søt jente med bra skrivestil, peiling på layout, og sans for mote, kan ikke bli bedre bloggmatriale etter min mening. Bortsett fra morroblogger da, som heidialexandraolsen.blogg.no, som er sykelig morsomt fordi hun ikke er riktig navla. Men det er en annen del av bloggverden. Du har mye blandt bloggere. Kjedlige, elendige, greie, spesielle, morsome osv.
Mhm. kews dekk.

Ja, jo, nei, jeg har ikke noe mer å skrive. Har MISTET telefonen min :( Cry for me, becouse I can't. Nei, får ikke til å gråte med mindre jeg er sikkelig sliten, men det er av frustrasjon, ikke av tristet. Og det skjer sånn ca aldri, har bare klikka siste året. Teit skal man være.

Så ettersom jeg har mistet mobilen er det ingen bilder å legge ut. Fotografen i meg er sterkt hemmet for øyeblikket med andre ord. Meen, nå sitter mormor og morfar å ser på nyheter, og jeg er keen på kaffe con leche og en film, så jeg skal legge frem forslaget.

Adios babys. :)

Ingen kommentarer: