onsdag, september 30, 2009

Mørk eller lys?

Jeg har så lyst på mørkt hår..igjen. Jeg bestemmer meg aldri for håret mitt. Lenge har jeg hatt lyst på kort helt lyst hår, men jeg har ganske kort og lyst hår (mormor har farget å klippet det), og nå har jeg lyst på mørkt langt... Nå er det ikke noe poeng, solen kommer bare til å lysne det med en gang. Men i desember når jeg kommer hjem, extenciones og mørkt hår. Eller, jeg må ha litt penger først, tross alt litt viktig å ha råd til møbler/leilighet også :p Men, noe kan man ta seg råd til når man ikke har brukt penger på så lenge som jeg har nå! Jeg bruker seriøst ikke penger.

Men, kler jeg best mørkt eller lyst? Jeg liker begge deler nesten like godt.. Jeg blir bare lei av å ha det samme lenge...

Nok om det, nå skal jeg sette på film. Og til min gutt:

5 kommentarer:

argentinito sa...

buenas fotos!

Unknown sa...

I hear ya sistah.. fyfaen, jeg har til og med gått så langt at jeg har kjøpt mørk hårfarge. Nå ligger den bare der i skapet og frister.. Mamma bare: skal du farge håret igjen?! and i was like: noo, kanskje :)

Unknown sa...

Forresten, ja farg det mørkt, men vent til du kommer hjem. Farg det mørkt samme dag som du kommer hjem! Da er fargen fresh til du skal møte folk igjen og feire jule/nyttår osv. Gawd, I'm smart. Så kan jeg farge det. hehehehe...

Unknown sa...

jule faktisk.. JUL* herremin jeg kjeder meg. Venter på Alexander som har vært ute og "tatt en øl med gutta", som blei til gutta og siri... I'm gonna kill him when he gets here. Jeg har låst alle dører og slukket alle lys så han må bruke masse tid på å låse opp osv. hehehehe... jeg er slem :)

Julie Victoria Ulven sa...

jesus, du har det gøy :p stakar alexander :P

Ja, vent til jeg kommer å hjem å gjør noe slemt så du kan gjemme deg bak meg når du gjør det. supahdupah plan ;)