torsdag, oktober 08, 2009

Ikke mere jobb

Det var det. Kortvarig opphold på Strand Huset, som vi kan kalle stedet på Norsk. Har noen venner derfra som kan titte innom her, og da spør de bare hva jeg har skrevet om Strand-Huset når de ser det på engelsk.

Fikk penger i hånda og ble bedt om å levere inn uniformen, det er dårlige tider, ingen gjester.
Og siden jeg ikke har jobbet mer en litt over en måned får jeg ikke noe bevis på at jeg har jobbet der. Men, men.

Så da får jeg mere tid til å sløve på stranda. Ikke at jeg trenger det men. Dårlige tider i Spania pga finans krisen, så det er vansklig å få tak i noen ny jobb og.
Håret mitt er utrolig krøllete om dagen pga luftfuktighet, og i dag har det vært så varmt at det har vært ubehaglig å være ute. Jeg svetter som en tulling.

Nå er det en elektriker her, så jeg må være her å snakke spansk. Og etterpå skal mormor og jeg opp på butikken og handle, og ta noe tapas og kaffe på plaza'en her oppe. Hasta pronto :)