torsdag, november 26, 2009

Herlig dag, det blir en herlig helg, og sindre kommer mandag!

Jeg har hatt en kjempe bra dag i dag :) det regnet, for første gang her :D Jeg har ikke sett regn siden jeg dro fra Norge i juli. Leeenge siden nå. Så det var faktisk litt gøy. De fleste på skolen synes det, vi sto ute i friminuttet for å lukte på regnet. haha :)

Etter skolen dro jeg på La Canada (shoppingsenter her) med Fransesca, og jeg kjøpte noen fine ting, blandt annet ett skjerf fra H&M i limegrønt som jeg ELSKER. Etter det dro jeg hjem, spiste en sinnsykt god middag, og så på Titanic med mormor og morfar :) Også har jeg pakket klærne mine for helgen, for jeg skal bort igjen til søndag. Så det blir lovley. Poster sikkert noen bilder på søndag, hvis jeg tar noen og hvis jeg får tid! tjho, jeg må sove nå. meeeeen, Sindre kommer mandag ^^ blir kos og se han igjen :D Og kanskje mamma og pappa og thea og simen kommer senere?

Gøy hvertfall.
Sorry, har ingen bilder nå, orker ikke styre med å ta over fra kameraet og shit. Her er bilde av meg fra bursdagen min før vi dro på Papagayos. Kjempe interressant. Og pent. Og relevant! Ikke sant?
haha, det rimte! Og jeg tuller selvfølgelig. stupides.
Og her er mitt uberkule kjede med lollipop jeg kjøpte for ett par dager siden. Sweet?
jupp- uber.

Nå begynner overtrøtthumoren å komme kjenner jeg. På tide å hit the cama.
Hvis jeg har sikkelig sinnsykt god tid så kanskje jeg blogger i morgen. Heldiggriser. ;)

Ingen kommentarer: