tirsdag, februar 09, 2010

Shoe shopping is like pokemon hunting. Gotta catch'em all, at least the good ones.

Vann. i . munnen.

Noen som husker Samanthas sko fra Sex & singelliv the movie? I do. tydligvis også Gojane.com
Og se her daaaa. Perfeksjonisme, mote, glamour, alt i en sko. Jeg smelter.

Og disse, disse bruke-til-alt-alltid-hele-sommeren skoene. love.
Herregud. Konklusjon: verden er flink til å lage sko, Julie er ikke så flink til å legge av penger til sko. Altså, jeg må få meg ett sko-spare fond. Kun til sko :D smart. ;)

Noen som vil donere penger til skoshopping? anyone?
Tenkte meg det. Egoistiske jevlar. Ingen som ser at dette er livsnødvendig, bare meg :(

Jeg innser nå at jeg bruker over vanlig tid, krefter, og følelser på sko. Jeg kan sitte mange timer å sikle. Går jeg inn i en skobutikk er jeg dømt til å handle, selvom jeg ikke har penger til det. (derfor unngår vi det atm.) Jada mamma og Thea, jeg vet jeg har ett problem. Men jeg vil leve med dette problemet :D Ha dette problemet for alltid. Jeg elsker det. I natt skal jeg drømme om mine nye forelskelser. Og fremover skal det spares. Sko himmelen- det er dit jeg vil når jeg dør.

Ingen kommentarer: