onsdag, februar 02, 2011

Fant og jeg skal se på film nå :)

Sweet home Alebama- På Bliss kl. 22.00 :) Kjempe søt film. Anbefales å se.


Jeg og Fant gikk til Bensinstasjonen i sted, fordi jeg trenger melk. Sindre er på jobb, i matbutikken kan jeg ikke ta Fant med inn, så- bensinstasjonen it is. Og gjett hva som lyser mot meg siden av melken--- TA-DAA- starbucks iskaffe! Så, jeg måtte jo ha den. Ble litt skuffet. Den var ikke awsome. Jeg tok latte-karamell. Den var altfor søt spør du meg. Så litt skuffet, håper de andre er bedre...

Fant gikk nesten hele veien, selvom han var kald, men, det kommer seg :) Fredag skal han til dyrlegen. :S stakars. Vaksiner å greier..
(edit: outfit er ikke helt min greie atm, når Sindre drar på jobb og jeg MÅ være hjemme med Fant uten å kunne gå noe sted, så er det veldig kort vei til sminkefjerner, kremer, hestehale, shorts, varmeovn og kako + tv.. Sorry "nakenheten" midt på vintern. Jeg er i hi nemlig. )

Jeg har litt dilemma i morgen, det skal være en Brannøvelse greie i hele bygget her fra kl 8 (!!!!!!!) Jeg er da ikke våken da. Jezesss. Også fikk jeg en lapp om at de må inn i hver enkelt leilighet. Så slipper ikke unna dette. ARGH. Også har jeg skole kl 12, Og Sindre skal på jobb, så, jeg må nesten være hjemme med Fant. :/ Han må lære seg å være hjemme alene snart, men kan ikke begynne med 2 timers alene hjeme liksom. Han kan få traumer- han er bare 3 mnd.

Skulle egentlig bare nevne filmen. Heh. Blogges.

Ingen kommentarer: