tirsdag, mai 03, 2011

One of those days

Jeg hadde eksamen i går, satt 6 timer å skrev 11 sider. Uheldigvis var det en stor del av oppgaven jeg ikke fikk til, den matematiske delen. Jeg får ikke sånn til. Men håper resten gikk bra da.Nå ligger jeg i senga med hodepine og er egentlig veldig sliten og tom for energi. Det har vært mye i det siste å tenke på, og eksamen stresser meg helt ut og tapper meg for energi. Så det har blitt en sånn dag i dag hvor jeg bare slapper av.

Jeg var å leverte bilen til Sindre på Møller tidligre i dag for å skifte dekk, det var nesten 2 timer å vente. Kjedelig, spesielt for Fant. Bilsenter er ikke det kuleste stedet å vente. Vi gikk langt rundt i området der, men det var kaldt ute i dag så vi ventet en stund inne også. Også gikk vi innom felleskjøpet som ligger rett ved og kjøpte bite-bein, da ble han fornøyd. :)

Fra mandag begynner 10-dagers eksamenen min, gleder meg ikke akkurat. Men så drar jeg også til New York den 23 mai :) Det blir godt å komme litt vekk, og se igjen Thea :)

Blogges.

Ingen kommentarer: