mandag, juni 06, 2011

Rainy monday

Hei igjen. NYC var fantastisk. Jeg har lyst til å dra ut i verden igjen med en gang. Aldri vært i London, så tror det blir neste reisemål. Storbyferie er absolutt ikke ett dårlig ferie alternativ. Selv har jeg alltid vært veldig glad i hvite strender, store kulturforskjeller, og den type ferier. Men slike korte ferier hvor man opplever mye, er egentlig veldig bra det også. Jeg sitter igjen med så mye intrykk og opplevelser, og har lyst til å dra tilbake å finne ut mer...


Lillehammer er så rolig. Litt deilig i dag egentlig. Jeg har jobbet fredag og lørdag, og i går var jeg med Anette og Kristina å spiste herlig mat på Ming Garden. I dag sto jeg opp kl 14, som jeg har gjort siden jeg kom tilbake. Fant ut at jeg like gjerne kunne fortesette å leve til NYCtid, jeg jobber jo tross alt bare kvelder og netter, og har skolefri nå. Så har lagt meg alt fra kl 4 til kl 9 på morgningen, å sovet til ca kl 14- 15. Det går kjempefint egentlig. Nå sitter jeg her alene i leiligheten min, det regner, og kjører forbi litt biler nå og da. Fant går rundt å kjeder seg, jeg har ryddet litt, men har mest lyst til å ikke gjøre noen verdens ting. Men skal gå tur med han snart, han er så rastløs. -blogges.


Ingen kommentarer: