søndag, juni 19, 2011

Ferdig, det er søndag- klokken er 06.45.

Da var min jobbhelg ferdig. Og dagen i dag/kveld/natt har vært lang. Gikk på jobb klokken 16, og alt jeg hadde spist til frokost var en yoghurt, siden jeg kom hjem så sent fra jobb i forrigårs så sov lenge, og rakk ikke butikken før jobb. Så ja, gikk til en lørdag på jobb på Brenneriet som var en 14 timers vakt, med en yoghurt som eneste næringsinntak. Kjempe bra.

Jeg ser trøtt ut sånn utenpå nå, men er egentlig veldig våken/ overtrøtt. Den siste halvtimen har vi sittet å skravlet. Ingen som er trøtte når vi er ferdige på jobb, bare slitene og overtrøtte. Det er jo morgen igjen liksom. Jeg skal møte jentegjengen om ikke så alt for mange timer for å spise sushi på Ming Garden. De var ikke ute i kveld, så de la seg nok til å sove for ca seks og en halv time siden, og står sikkert opp igjen om ett par timer. Halv ni omtrentlig. Artig. Her sitter jeg, ikke trøtt. Sliten. Men, jobbhelg ferdig, masse penger tjent- bra jobba. Klapp på skulderen ;-)
Blogges.

Ingen kommentarer: