torsdag, august 11, 2011

Fåberg, bil på verksted, bytur og bursdag.


I dag kjørte jeg til Lillehammer på morgningen. Jeg dro innom leieboerne jeg leier leiligheten min til, de har fått igjen Internett og tv, så da er det problemet løst. Takk til canal digital mannen. 

Så dro jeg på veivesenet og fikk omregistrert bilen, så nå står den i mitt navn:) go bilen. 

Så dro jeg til mamma og pappa, de hadde besøk av mormor og morfar. Så vi spiste en herlig lunch der. Så dro jeg til Fåberg med bilen for at den skulle bytte masse greier og fikses på så den blir superbil til vinteren. Ulempen var at når jeg kom til fåberg, så var ingen av mine veninner der hjemme... Så jeg var stuck på fåberg til mamma kom til unsettning etter en lang stund. Fikk tid til å tenke over hva som skal gjøres fremover osv. Så dro vi på skeidar å så etter sofabord, og på Strandtorget. Fikk kjøpt strykebrett, maskeringsteip, lys, litt klær, speil.. Ja. Litt av hvert. Så dro jeg til Vilde på bursdag hvor vi spiste lasagne og cup cakes, og spilte alias:) kjempekoselig kveld. Håper det ikke går for lang tid til jeg ser dere alle i Oslo eller noe:)) også kjørte jeg hjem (legg merke til at jeg skriver hjem..) til Gjøvik. I morgen skal jeg opp kl 09.00 å gjøre noe spennende:) hemmelig inntil videre. Blogges;)

Ingen kommentarer: