mandag, september 05, 2011

Druknet polo

Det har- som alle sikkert har fått med seg, regnet veldig mye i det siste. Strandtorget er igjen mer eller mindre flom preget. Så når jeg skulle kjøre rundt ved strandtorget i går natt kl. 2, så møtte jeg på en kjempedam. Det var mørkt, tåkete, og regnet, jeg så ikke at dammen så så veldig dyp ut, bare lang. Så sånn ca midt uti dammen stoppet bilen. Og ville såvidt starte så jeg kom gjennom dammen. Bilen sto med ca en halv meter vann oppover vil jeg tippe. En time prøvde jeg å få start på den, uten hell. Utrolig kjedelig situasjon. Strandet på Strantorget liksom.

Mamma ble redningen. Kom å hentet meg og kjørte meg til Gjøvik kl 3 på natten. Mamma er best. Og jeg fikk dratt på skolen i dag å lært om binære tallsystem. Og her er bildebevis:


Heldigvis så lever poloen min fortsatt :) Når pappa hentet den på strandtorget i dag så startet den med en gang. Go bilen :) Savner den allerede. Hehe :) Blir godt å få igjen bilen min.

Så i helgen har jeg altså vært i Lillehammer. Jobbet fra morgen til kveld, fredag, lørdag, søndag. Også er jeg syk. Ikke så kjempegøy i grunn. Så nå som skoledagen er over tror jeg faktisk jeg skal sove litt. Ta igjen litt av den tapte søvnen og bli bedre. Selv jeg må ha søvn ;D haha, tulla :p

Blogges :)

Ingen kommentarer: